Atla kod 739302
Vyskoušel jsem spoustu drog,kromě heroinu z toho mám respekt.Durman i 500 semínek,vochomůrky,lysohlávkyatd. Je možné aby se po brání Lsd změmila osobnost ke špatnému??beru tuhle látku jako zázrak chemie,četl jsem hodně knih o této látce co vy si oni myslíte??

Odpověděl: Bára Orlíková
LSD může mít různé efekty, včetně toho, že dojde k rozvoji psychického onemocnění a nevratným změnám v psychice. Což je riziko i u ostatních halucinogenů, jak syntetických, tak "přírodních" - u všech, které uvádíte, že jste vyzkoušel. LSD může být považováno za zázrak chemie. Ovšem to nic nemění na tom, že to je velmi riziková látka, především pro toho, kdo s ní neumí zacházet a nedodržuje alespoň minimální pravidla při jejím užití. P. S. Smrtelná dávka bobulí durmanu je kolem 10 - 15.