doba zjištění THC v moči
ZOG
zdravím,chtěl sem se zeptat jak dlouho při dlouhodobém a častém užívání marihuany(1xdenně) ji je možno zjistit pomocí testů v moči? 19.června jedu pracovat do USA a tam provádějí náhodné testy na drogy...děkuji!

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. THC se dá pomocí testů ze vzorku moči prokázat poměrně dlouho. U dlouhodobého denního užívání by mohl být test pozitivní až 3 - 4 týdny. Takže pokud se nechcete dostat do potíží v zaměstnání v USA, bylo by asi nejlepší přestat užívat konopné drogy cca měsíc před odjezdem (resp. nástupem do zaměstnání). Pokud byste se chtěl ujistit, že test před odjezdem už bude negativní, tak je možné koupit jednorázový test na THC v lékárně (také se dělá ze vzorku moči a stojí cca 100 korun). Přeji hodně štěstí.