Závislost
RORI
Dobrý den, chtěla bych se zeptat po jak dlouhé době užívání pervitinu se objeví závislost.Beru už rok, každý týden o víkendech a nechci aby to zašlo do extrému.A ještě jeden dotaz-jak se projevuje absťák na péčko...Děkuji za odpovědi

Odpověděl: Jana Justinová
dobrý den, nevím, jestli je úplně důležité, jestli už je člověk závislý, nebo ještě ne a bude za chvíli...Ale pokud Vám záleží vyloženě na té diagnóze, zkuste si třeba měsíc vůbec nedat. uvidíte, jak to budete snášet, jestli v klidu, závislá asi moc nejste a možná by bylo škoda znovu začínat. Jestli Vám to bude dělat problémy, budete mít velké chutě a nevydržíte to, dalo už by se mluvit o závislosti. Abstinenční příznaky na pervitinu jsou v podstatě jen psychické, jde o velkou touhu po droze, myšlenky na ni, sny o ní atd.