tiesto
Dobry den měl jsem asi před 3 měsici sex s jednou prostitutkou udělalo se mi asi po dvou měsícich pět oparu na rtech měl jsem rymu a před tydnem přešla a ted jí mam zase znamenají tyto přiznaky že jsem se nakazil hiv

Odpověděl: Bára Orlíková
Takto přes internet nemohu skutečně posoudit, zda jste se nakazil virem HIV. I když sexuální kontakt s prostitutkou je skutečně dost rizikový co se týče rizika přenosu infekčních chorob. Ale to, jak to je toto riziko velké, záleží na mnoha faktorech - především na tom, zda se jednalo o sex s ochranou či bez ní a zda šlo o nějaké rizikové sexuální praktiky. Nejlepším řešením by bylo vyrazit na testy. Tři měsíce jsou navíc ta doba, kdy by byla případná infekce HIV již prokazatelná. Budete vědět, jak na tom jste - odkládat to nemá cenu. Pokud na testy nepůjdete a HIV pozitivní nejste, tak se budete zbytečně trápit a mít pochybnosti o tom, že HIV pozitivní jste. Pokud by k nákaze skutečně došlo (i když je to méně pravděpodobné), tak se musí léčba zahájit včas, aby se zachránilo, co se dá - čím později se výsledek dozvíte, tím hůř. Pokud byste chtěl informace o tom, kde a jak si nechat HIV test udělat, tak můžete zavolat na níže uvedené linky nebo se podívat na webové stránky: Národní linka pomoci AIDS „HELP LINE AIDS“ bezplatné volání z kteréhokoliv místa ČR pondělí - pátek 13-18 hod. tel.: 800 1 44444 „Bezplatná nonstop linka pomoci AIDS ČSAP“ tel.: 800 800 980 Informace na webových stránkách Národního programu HIV/AIDS www.aids-hiv.cz