thc test ze slin
Ladikof
Šéf mě nařkl že se mu doneslo prý kouřím v práci. Nejsem debil a v práci bych určitě nehulil!Proto s ptám. Pohrozil mi testrem na sliny. Jde zjistit jestli jsem hulil v práci nebo se jedná o zbytek z předchozích dnů? Jak bych se mohl bránit že jsem kouřil den předchozí a ne na pracovišti?Děkuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Testy ze slin prokazují THC cca do 10 - 14 hodin po posledním užití, max 24 hodin. Takže pokud si zakouříte večer, tak je možné, že test ze slin bude pozitivní ráno, když přijdete do práce. Nicméně - záleží taky na tom, jakou práci děláte. Účinky konopných drog ovlivňují schopnost soustředění, rychlost reakcí a pozornost i několik hodin po odeznění akutní intoxikace. Pokud by Vám šéf test udělal, tak si nejsem jistá, jak byste se mohl bránit - pokud by k tomu došlo a šéf by z toho vyvodil nějaké sankce vůči Vám, tak by bylo nejlepší se obrátit na Právní poradnu A. N. O., kde se zabýváme právními aspekty drogové problematiky a poskytujeme bezplatné právní poradenství. Kontakt najdete v pravém sloupci na těchto stránkách.