prosba
Pavla
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, kde je ve Zlíně možné, si udělat testy, zda užívám drogy. Má matka se mylně domnívá, že fetuju. Tímto bych chtěla vyvrátit její podezření. Předem děkuji za odpověď, hezký den Pavla

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Nevím sice, proč Vás Vaše matka podezřívá z užívání drog a jaké jsou Vaše rodinné vztahy, což je v tomto kontextu docela důležité. Jestliže není možné ji přesvědčit jinak a chcete testem její podezření vyvrátit, můžete se obrátit na jeden z těchto kontaktů, tam by měli mít testy k dispozici: Kontaktní centrum HAUS Gahurova 1563/5, Zlín, 760 01 telefon: 577243108 http://www.volny.cz/cpzlin/ Další možností je koupit si jednorázové testy na přítomnost drog v lékárně (jeden test na určitou drogu stojí cca 100 korun, multitest na několik nejběžnějších drog stojí cca 500 Kč), popř. si přes svého lékaře domluvit toxikologické vyšetření v laboratoři (což je ale poměrně drahé).