alkoholismus dospělého syna
máma
Jsem už zoufalá . Nevím co dělat. Syn je alkoholik . Byl v léčebně 3 týdny ,vrátil se domů opilý . Pil další 2 dny ,vůbec s rodinou nemluvil . Dneska přijeli policajti ,že ho našli někde ležet .Tak ho zase odvezli do léčebny zpátky. Jediné co mi řekl ,že mu v léčebně řekli ,že nejsou žádná ubytovna pro bezdomovce. Mám strach co se děje . Chtěla bych mu pomoct. Jen nevím jak. Pomůžete mi ?? I když je alkoholik ,přece je to člověk . Poprvé šel do léčebny dobrovolně.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Podle toho, co popisujete, jste skutečně ve složité situaci. Myslím, že v tuto chvíli by bylo nejlepší, abyste vyhledala nějakou odbornou pomoc osobně, takto přes internet toho asi mnoho nevyřešíme. Když mi napíšete, odkud jste, mohla bych Vám doporučit někoho z kolegů, se kterým byste mohla situaci zkonzultovat a ujasnit si další postup. Pokud jste z Prahy, tak se můžete obrátit na o. s. ANIMA - poskytují poradenství rodinám závislých, více informací najdete na www.anima-os.cz. Zatím přeji hodně štěstí.