které z vašich zařízení?
Dobrý den, poradíte mi na které z vašich zařízení mám nasměrovat svou 18ti letou dceru, která to po sedmiměsíční abstinenci opět nezvládá? Utekla a asi se dost stydí. Bude se asi raději bavit s někým cizím, než se mnou. Potřebuje záchytný bod a já to v tomto případě nejsem. Nechci, aby na to byla sama. Díky Zuzana

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den Zuzano, jsem ráda, že jste se obrátila s tímto dotazem na naši poradnu. Jenom doufám, že to "z vašich zařízení" znamená ze zařízení Sananimu. Říkám si, že jestli dcera už dřív drogy užívala, určitě ví, kam se obrátit. Nejsnazší by pro ni mohlo být obrátit se na zařízení, se kterým byla v kontaktu již dříve. Určitě jí tam rádi poradí. Jinak obecně - lidé, kteří absolvují léčbu a pak zrelapsují mají možnost obrátit se na Doléčovací centrum o.s.SANANIM (251 614 070) a domluvit si individuální schůzku. Po nějaké době pak nastupují do doléčovacího programu. Ale jak říkám, úplně nejlepší by bylo, kdyby se dcera ozvala sama - na poradenskou linku (283 872 186), nebo se objednala tam, kam již docházela. Jestli máte možnost, předejte jí uvedený kontakt a pak Vám už asi nezbývá nic jiného, než to nechat na ní.