hiv testy
ivan
dobrý den, rád bych se vás zeptal, zda-li nevíte, kde se v praze dají udělat testy na hiv a jiné pohlavní choroby? díky a hezký den ivan k.

Odpověděl: Bára Orlíková
Možností je více - buď Vám kompletní testy udělá Váš praktický lékař nebo si necháte udělat testy ve specializované instituci. Ohledně HIV testů - v Praze se můžete obrátit na hygienické stanice (kontakty najdete na http://www.hygpraha.cz), AIDS centrum a pobočky zdravotního ústavu (seznam zařízení najdete na http://www.aids-hiv.cz/kdehledat.htm), Dům světla ČSAP (www.aids-pomoc.cz). Na ostatní choroby si můžete nechat udělat testy na infekčním oddělení nemocnic. Nebo se můžete obrátit na Dermatovenerologickou kliniku - STD centrum 1.LF UK a VFN Praha 2, Apolinářská 4. Ještě poskytuji tyto kontakty na bezplatné linky, kde by Vám v případě Vašeho zájmu řekli další podrrobnosti. Bezplatná linka pomoc AIDS: 800 1 44444 Bezplatná linka Hepatitida C: 800 333 365