pro Baru
Zuzana
diky za kontakt, ale ja to prece jenom jeste zkusim sama, urcite nejsem takovej slaboch, abych to nezvladla, nemam zadny tezky deprese jen mam pocit, ze spatne zvladam skolu, ale ted se snazim takze mam sanci to dohnat a moc dobre vim, v cem je problem jen se musim odhodlat k tomu ho nejak vyresit to je cely, mej se

Odpověděl: Bára Orlíková
Ahoj Zuzko. Tak přeji hodně štěstí a doufám, že to klapne. Jen si říkám, že by nebylo od věci si ten kontakt nechat. Ne všechno se vždy dá zvládnout svépomocí. Známe se už přec jen nějakej pátek a myslím, že víme obě, že s tou školou to může být problém, ale spíš je to ještě o něčem jiném. Vím, že jsi na to všechno dost sama a že člověk má pocit, že zase selhal, když si řekne o nějakou pomoc. Jen prosím zase před tím vším neutíkej a kdybys přec jen potřebovala, tak se ozvi. To není o slabosti, ale o zdravém rozumu. :) Měj se co nejlíp.