...
tomíno
jsem 7 let na pervitinu, je mi 23 let a myslým si že sice to zní divně, ale jsem poněkud jiný případ než je obvyklé. bydlím s kamarádama v praze, nepocházím odsud ale jsem tu už třetí rok a když to porovnám zpětně tak teď už žiju poměrně klidný život. i v práci jsem vydržel 2,5 roku a byl jsem oblíbenc šéfika :-) ale šel jsem za lepším a nějak se to posralo, takže jsem bez práce, samej dluh, přítelkyně ke mně už nic necítí (je studentka-humanitní obory), a já nemám žádnou motivaci proč se do toho znova opřít...

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Myslím, že tohle se stane obyčejně lidem po pár letech užívání pervitinu. Na tom se není čemu divit a ani bych Vás nepovažovala za nějaký zvláštní případ. Měl jste pouze štěstí, že Vám to v prvních letech vycházelo s prací a se vším ostatním, ale v tuhle chvíli jste na tom stejně, jako kdokoli jiný, kdo bere drogy - bez práce, bez peněz, téměř bez přítelkyně. To je důsledek užívání pervitinu - pokud s ním přestanete, je dost pravděpodobné, že se to dá časem zase do pořádku. Pokud berete perník, tak se Vám bude práce shánět dost těžko, dost těžko se vysekáte z dluhů a dost těžko zachráníte vztah. Takže - pokud to chcete změnit, nezbývá Vám než se pokusit o abstinenci. Jinak se z toho nedostanete. Zkuste o tom uvažovat. Pokud budete chtít, mohu Vám poskytnout i nějaké kontakty na kolegy, kam byste se mohl obrátit a situaci zkonzultovat. V Praze to není problém. Zatím přeji hodně štěstí.