zdena
dobrý den, jsem zoufalý rodič. můj syn bere drogy a terorizuje tím celou rodinu. situace je stále horší. je, prosím vás, v okrese břeclav nějaká poradna, která by mi pomohla? nebo existuje nějaké bezplatné telefonní číslo? Děkuji vám za odpověď.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Chápu Vaši nesnadnou situaci. V Břeclavi je kontaktní centrum pro uživatele drog, kde nabízí poradenství i pro rodinné příslušníky - tam by Vám jistě pomohli se v situaci zorientovat a zkusit najít nějaké řešení. Pokud se jedná čistě o právní poradenství - agresivní chování syna vůči členům rodiny, fyzické násilí (pokud se dá takto interpretovat to terorizování), tak můžete kontaktovat Právní poradnu A. N. O., kde se zabýváme právními aspekty užívání drog a poskytujeme bezplatnou právní pomoc. Kontakt naleznete v pravém sloupci na těchto stránkách pod kolonkou Právní poradna. Oblastní charita Břeclav Náměstí T. G. Masaryka 4, Břeclav, 690 02 telefon: 519322842 Přeji hodně štěstí.