sem divná asi...
kočkopes
dobrý den...mám takovej dotaz, je mi až skoro trapný to sem psát, ale už fakt nevim...žádný drogy sem nikdy nezkoušela, ale sem dost depresivní a úzkostlivej a nervózní člověk- a právě v situacích, který mi tyhle pocity způsobujou, sem začala dělat něco šíleně divnýho...no...prostě si olíznu rty, který si pak otřu do hřbetu ruky a k tý ruce si pak čuchám..nepopsatelně to pak páchne, nevim no..:)..dělám to už úplně pořád, ať už se cítim jakkoli...pak mě z toho vždycky strašně bolí hlava, ale nemůžu se toho zbavit, dělám to furt...prostě mi to přijde něco podobnýho, jako kdybych čuchala nějaký lepidla nebo ředidla, toluen a tak...hodně divnej typ závislosti nebo něco takovýho...prostě bych se chtěla zeptat, esli to ňákej druh závislosti je, nebo proč to prostě dělám...váš názor...díky moc, mějte se krásně..

Odpověděl: Jakub Minařík
No, na závislost to nevypadá, spíše na nějaký druh nutkavého chování spojený s depresí, ... Myslím, že takové věci nejsou nic tak vyjimečného. Podivný je ale ten zápach. Jestli si jej nějak nevsugerováváte a je tam opravdu, tak jestli vám páchne dech po něčem jako je aceton, nebo tak, tak by se mohlo jednat o nějakou nemoc. Napadá mě třeba cukrovka, to by stav byl spojený také s nadměrnou žízní a vylučováním větších objemů moči.. V tom případě bych ale doporučil se bez prodlení obrátit na vašeho praktického lékaře a nechat se vyšetřit. Protože diabetes v takovémhle stadiu může vést k nepříjemným komplikacím. Ohledně toho vašeho nutkavého chování, co takhle navštívit psychiatra? Mohlo by vám pomoci se toho zbavit.