HIV testy
Devil-1
Dobrý den prosím vás nevíte zda-li se dělají v Ostravě HIV testy anonymně a bezplatně a kde?Na internetu nemůžu nic najít.Děkuju popřípadě,alespoň radu kde hledat.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Našla jsem níže uvedené kontakty, s tím, že v tom ostravském zdravotním ústavu dělají testy za poplatek 200 Kč, bezplatně jen výjimečně (tak to mají napsané ve svých materiálech), takže by to chtělo si telefonicky ověřit, v jaké případě udělají bezplatný test. V pobočce v Karviné dělají testy i bezplatně. Informace o HIV/AIDS najdete na www.aids-hiv.cz. Zdravotní ústav Ostrava Partyzánské nám. 7 702 00 Ostrava 1 tel. 596 200 156 lenka.petvaldska@zuova.cz po, čt 13.00-15.00 MUDr. Pětvaldská ZÚ - pobočka Karviná Těreškovové 2206 734 01 Karviná tel. 596 397 290 FAX: 596 397 777 martina.kubaczkova@ka.zuova.cz po, st 8.00-15.30 Bc. Kubaczková