budu yako driw?
ex-hulic
Dobrý den,Je mi 17 let a cca 3 roky jsem kouřil marihuanu.Z toho rok a půl(+-) každý den w nemalém množstwí...Asi za poslední půl rok hodně lidí kolem mě cítí,že sem se změnil,uwědomil sem si to i sám nedáwno..Dám příklad,něco si domluwim,že někde budu a bud tam nepříydu,nebo mám hodinowé skluzy,není na mě wůbec spoleh,na hodně důležitých wěcí prostě kašlu..Když jsem kouřil tráwu(už 4 dny abstinuju,zatím w klidu)byl jsem na na jednu stranu dost w klidu,ted se mi zdá,že začínám být hodně agresiwní...Pro mě to byl každodenní stereotip,také jsem hodně experimentowal(ruzné prášký,plyn,opium atd.)Bawil jsem se o tom s hodně psychologama ale až ted sem se nad tím pořádně zamyslel.Chci žít úplně jinak,Mám holku-mám jí rád a chci se jí wěnowat.Jak dlouho to bude trwat,než budu jako dříw,yestli někdy budu?Ted když abstinuju,cítím náké nedostatky,ale jsem rozhodnutej to wydržet,poradte mi prosím,děkuju.Nashle

Odpověděl: Bára Orlíková
Budete muset mít trpělivost - 4 dny abstinence skutečně nejsou dostatečně dlouhá doba na nějaké usuzování, jak se Vám bude dařit dál. Také těžko přes internet mohu posoudit, jaké změny u Vás proběhly v době, kdy jste marihuanu kouřil, a zda se vše vrátí do původního stavu. Obyčejně se to usadí po pár týdnech abstinence - negativní změny týkající se paměti a dalších intelektových schopností, na které došlo v průběhu Vašeho užívání konopných drog, bývají reverzibilní (tedy vratné). Často lidé, kteří vysadí trávu po dlouhodobém pravidelném užívání, jsou na začátku nervózní, podráždění... takže to, co popisujete s tou agresivitou, bych připisovala tomu počátku abstinence. Když vytrváte, tak se to za krátkou dobu zase upraví. Každopádně bych Vám doporučovala toto - špatně se abstinuje v prostředí, kde se hulí - tedy by bylo docela na místě se aspoň nějakou dobu vyhýbat lidem, kteří hulí nebo kontakt s nimi omezit. - neberte žádné jiné drogy, protože jinak se Vám ten mozek dohromady nedá a zkuste nepít ani alkohol nebo to přinejmenším nepřehánět - pokud chcete regeneraci pomoci, tak můžete využít bylinné a vitamínové přípravky, které se dají bez předpisu koupit v lékárně - kolega Minařík nejčastěji doporučuje Magne B6, pak můžete využít například nootropika - Piracetam nebo Kalicor (obojí obsahuje účinnou látku piracetam), na uklidnění meduňku, na posílení paměti přípravky obsahují látky z Ginkgo Biloba... Takže přeji hodně štěstí a pevné nervy.