jak pomoc někomu při zjištění jeho závislosti
Elí
Dobrý den, chtěla bych vědět jak pomoc člověku při jeho počátečním braní drog. Nejprve to bylo kouření trávy a teď jsem nalezla dva vpichy- pervitin

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Bohužel nepíšete moc informací, abychom Vám mohli nějak konkrétně poradit. Především je důležité, v jakém jste s dotyčným vztahu a jaký na něj máte vliv, zda jste s ním již mluvila o drogách a o tom, proč s nimi experimentuje. Samozřejmě je podstatné, kolik dotyčnému je let, jaké má zázemí, odkud je. Pokud budu mít tyto informace, tak bychom mohla konkrétněji říct, jaký by byl nejvhodnější postup. Je nutno mít ale na paměti, že žádné zázračné rady neexistují a obyčejně je to tak, že pokud s tím dotyčný nechce nic dělat a nenechá si poradit, tak se s tím nedá mnoho hnout.