ika
Dobrý den zajímalo by mě na co jsou krabice které se používají k výrobě peří.Kamoši se totiž o tom dost často bavi a tak by mě zajímalo na co to je a co obsahují

Odpověděl: Bára Orlíková
Nemám tušení, o jakých krabicích je řeč. Jediné, co mě napadá, že pokud někdo vyrábí pervitin (pokud myslíte tím "peřím" pervitin), takže k tomu potřebuje určité množství balení léků, které obsahují efedrin, popřípadě pseudoefedrin, což je výchozí látka pro výrobu pervitinu. Pak by ty krabice mohly být ta balení těch léků. Jinak nevím. A ohledně té výroby - není zrovna moc moudré se motat kolem kamarádů, co vyrábí perník. Mohla byste se dostat do dost velkého průšvihu - výrobci drog jsou obyčejně dřív nebo později za výrobu trestně stíhaní.