katharina16
no jako ja sem na drogach uz hodne dlouho,a poledni dobou je beru porad castejs a castej,mozna ze bych chtela prestat ael nevim jestly sem k tomu rozhodnuta je mi s nema dobre.S drogama sem zacala pomerne brzo no vlastne od ty doby co muj tata zacal hodne pit a s mamou se doma vecne hadali,bylo toho na me moc a drogy mi jako jediny pomohly.nevim co mam delat dal prosim poradte mi nak

Odpověděl: Jakub Minařík
No, jestli chcete přestat, tak myslím, že asi nejrozumější je se o to pokusit. Budete asi muset udělat pár věcí, jako omezit kontakt s lidma, co berou, najít si nové aktivity a přátele a třeba i zajít se někam poradit. ale přestat brát rozhodně možné je a myslím, že to není ani zase tak složité. Stačí prostě chtít. V tom je celé kouzlo. No, každopádně je možné, když se rozhodnete přestat brát, zůstat s námi v kontaktu a my se vám pokusíme v průběhu vašeho přstávání nějak pomoci a nasměrovat vás tak, aby se to povedlo. A co vlastně berete a jak dlouho? A jak často? A berete injekčně?