pro Baru
ref
no Baro ja myslim, ze si zase muzeme tykat, protoze jsem k tobe nejakou dobu chodila nez si me predala Martinovi Hulikovi mozna si vzpominas ne? no trochu jsem se rozchlastala a nevim jestli to zvladnu

Odpověděl: Bára Orlíková
Ahoj Zuzano, jsem ráda, že o Tobě zas vím. I když bych se samozřejmě raději dozvídala pozitivnější zprávy. Chápu, že je to složité a že člověk se prostě z některých věci nedostává snadno a že pokud už měl pocit, že to nějak zvládl a pořád se to vrací, takže ztrácí naději, že to ještě někdy zlepší. No, myslím, že je skutečně na místě s tím začít něco dělat. Domluvila jsem se s kolegou psychiatrem Jakubem Minaříkem (taky odpovídá do poradny), že by ses za ním mohla zastavit. V tuto chvíli mi to přijde jako nejlepší volba. Můžeš to s ním všechno probrat a uvidíte, k čemu se dostanete. Ale upřímně - jak jsme se o tom bavili už kdysi - myslím, že ten problém je jinde než v těch drogách nebo alkoholu - to je jen symptom. A pokud se s tím má něco udělat, tak by to chtělo fakt kvalitní a dlouhodobou psychoterapii. A na Jakubovi nechám zvážení, zda by nebyla vhodná i nějaká medikace - říkám si, že vážná deprese a úzkostné stavy můžou člověku nadělat dost nepříjemností, o nichž ani neví, kam je přiřadit... Kontakt na Jakuba je SANANIM (Centrum ambulantní detoxifikace a substituce a Psychiatrická ambulance), Spálená 12, Praha 1 (budova Studentského zdravotního ústavu), tel.: 224 949 035. Tak držím palce. P. S. Moc bych být Tebou neváhala. :)