shanim kontakt jako vzdycky
ref
porad uvazuju jestli s pitim neco mam delat nebo ne, vzdycky kdyz se rozhodnu, ze s tim neco udelam tak Vam pisu o kontakt a tim to konci nikdy nikam nejdu, ja jsem totiz naprostej extremista bud fakt pracuju, chodim do skoly nemam ani sekundu volnyho casu nebo nedelam nic piju pujcuji si penize, ktere propijim a to je cely, jen vim, ze nechci skoncit jako alkoholicka a chci byt silna a zvladnout to sama, vzdyt jsou obdobi kdy to zvladam, po cely my drogovy kariere jsem ted fakt jinej clovek jen ten alkohol me porad taha zpatky...

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Myslím, že by fakt stálo za to využít nějakou odbornou pomoc. Nenašla jsem bohužel Vaše předchozí dotazy, tak nevím, odkud jste a nevím, jaký kontakt bych Vám mohla dát. No, skoro si říkám, že když člověk začne brát, že má obyčejně nějaký trable, o nichž ani nemusí vědět, a když brát přestane, tak se to zas vynoří, a protože nechce začít znovu brát, tak začne hrozně pracovat, aby všechno dohnal a aby se za tím schoval, a když ani to nepomáhá, tak začne chlastat... je třeba rozkrýt ten začátek a zjistit, co Vám vlastně je. Pak s tím můžete bojovat. Napište. Držím Vám palce.