ewe
Proč přibejvá lidí co začínaj brát perník?? Je fatk že já jsem si na tom ulítla asi víc jak 2roky.Ted jsem čístá měsíc a půl...píchala jsem si a tímhle vším jsem si hrozně moc ublížila a to nejen sobě(svýmu zdraví),ale hlavně lidem kolem sebe kamarádům(jen nějakejm) a rodičům.. lituju chvíle když jsem to poprvé zkusila....je to až moc krásný na to abys přestal... Lidi vyserte se na to je to SRAČKA !!! Akorát vás to zničí a na konec zabije....to poznáte až vám začnou umírat kamarádi...a možná se konečně proberete!!! Vim že já nemám právo nikomu radit (třeba do toho spadnu znovu),ale je to tak...

Odpověděl: Bára Orlíková
Podle posledních výzkumů v České republice - lidí, kteří začínají brát pervitin, nepřibývá. Přibývá těch, kteří začínají kouřit trávu a brát extázi. Ale když se člověk pohybuje v tom prostředí, kde se pervitin bere, tak se mu to může tak zdát, že lidí, co jsou na perníku, je čím dál víc. Jinak - gratuluji k abstinenci. Pervitin je skutečně s...a, to máte pravdu, a je dost složité se z toho dostat. Mám pocit, že byste na sebe měla být opatrná. Měsíc a půl po dvou letech - to bohužel neznamená, že máte vyhráno. Když byste cokoli potřebovala, napište.