pervitin
ivan
priatelka brala perv. ale už 2 mesiace je mimo, viem to isto lebo som neustale s nou! ako dlho sa mam este obavat že sa k tomu vrati

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. To záleží na mnoha okolnostech. Především na tom, zda abstinuje s odbornou pomocí či bez ní. Taky jde o to, kolik jí je let, jak dlouho pervitin brala, v jakém prostředí se nyní pohybuje, jaké má rodinné zázemí, zda pracuje nebo studuje, jaký je její zdravotní a psychický stav. Nicméně se obávám, že řádově se dá říct, že teprve po několika měsících až roce je ta pravděpodobnost, že do toho znovu spadne, už jen malá. To, že do toho už nespadne se stoprocentně nedá říct nikdy. Je mi líto. Těžko také můžete být s ní neustále a stále ji kontrolovat a obávat se, jak to dopadne. To není o zdravém partnerském vztahu ani pro ni ani pro Vás. Zkuste jí dát víc důvěry. Pokud abstinovat chce, tak se jí to s největší pravděpodobností podaří. Držím palce Vám i přítelkyni.