alkohol
Je mi 13 let!Tatka pracuje v hospodě tak se ještě vymlouvá že se nemuže léčit!Včera jsem mu řekal jestli nás má rád tak at s tím něco dělá a nic!

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Ono je těžké přesvědčit dospělého, že má problém a že by s ním měl něco dělat. Bude to o to těžší, že má táta přístup k alkoholu v práci a pohybuje se v prostředí, kde je nadměrné pití normální. Nevím, jaké máte vztahy v rodině, ale pokud by se do řešení téhle situace zapojila rodina celá, nejen Vy, tak by to mohlo mít nějaký efekt. Jinak - když mi napíšete, odkud jste, mohla bych Vám doporučit nějaký kontakt na kolegy, kam se o tom zajít poradit. Zatím přeji hodně štěstí.