drogy
Janisek15
Dobrý den má takový menší problém s drogama a sem na nich závislá chci s tím přestat a ale nejdeto poraď te mi prosím předem děkuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Rádi Vám pomůžeme a poradíme, ale potřebujeme od Vás víc informací - především co berete, jak dlouho, zda si drogy aplikujete injekčně, kolik je Vám let, zda máte s drogami další potíže (ve škole, v zaměstnání, problémy se zákonem) a taky odkud jste, abychom Vám případně mohli poskytnout nějaký kontakt na kolegy ve Vašem regionu, kam byste se mohla obrátit. Na základě takto stručného dotazu Vám totiž bohužel moc konkrétní odpověď dát nemůžeme. Každopádně vytrvejte, přestat s drogami jde, i když to není jednoduché a ne vždycky se to člověku podaří zvládnout vlastními silami. Zatím přeji hodně štěstí a napište.