pervitin
petula
Potrebuju poradit.Mam pritele, ktery si obcas ( tak vzdy po ctvrt roce ) veme peri.Bojim se ze do toho spadne vic.Porad do neho hustim ze je to chemicka sracka a le porad tvrdi ze prehanim a ma to pod kontrolou.Co ma delat.predem dekuji za odpoved

Odpověděl: Jakub Minařík
No, on pokud partner nebude sám chtít problém řešit, tak s tím moc neuděláte. Ale máte pravdu, mohl by to být určitý problém. Pokud by sice frekvence vydržela 1x za 1/4 roku a případně měla tendenci se prodlužovat, tak by to tak zlé být nemuselo, ale ono se to spíše zhoršuje. Asi jediná dobrá rada je, pokud zjistíte, že se stav zhoršuje, tak na přítele tvrdě udeřit, případně, pokud by se to zhoršovalo moc a partner by nebyl ochoten nic udělat, tak vzít nohy na ramena.