piko
Lajla
Dobrý den, sem závislá na pervitinu. Hrozně dlouho sem myslela že je vše ok a bála si to přiznat. Nechci od Vás slyšet takovýto..svěř se rodině nebo ve škole. Kdekoliv bych to udělala, nedopadlo by to dobře..Je jasné že silná vůle je nejsilnilnější léčba, ale moje už několikrát selhala. Chci se zeptat, zda neexistuje něco..léky,rada,...co by mi pomohlo přežít ty nesnesitelný výjezdy?chci to zkusit se na to vykašlat, ale nechci ty výjezdy..a taky za jak dlouho úplně odezní ta potřeba jít a udělat to?bojím se, že to sama nezvládnu

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Pokud chcete skutečně přestat, tak to nebude jednoduché. Nevím úplně přesně, co myslíte těmi výjezdy - zda stav, který následuje po vysazení (spavost, únava, hlad, neschopnost se soustředit, depresivní stav) nebo konkrétně chutě na drogy. Pokud jde o to první, tak tyhle stavy obyčejně přejdou do pár dní, je to reakce na předchozí neúměrné zatížení organismu, který je v útlumu a potřebuje dobít energii. Co se týče těch chutí na drogy, tam je to o dost obtížnější - chuť vzít si pervitin Vás pravděpodobně bude provázet řadu týdnů a měsíců, zvlášť v nějakých zátěžových situacích. Sice bude čím dál méně intenzivní (pokud se tedy nebudete pohybovat v prostředí mezi lidmi, kteří berou pervitin - protože v tom případě nemáte s abstinencí a se zbavením se chuti na drogy šanci na úspěch), ale trvá to velmi dlouho, než to vymizí a přestane Vás to obtěžovat. Sám to člověk zvládá dost blbě. Skoro si myslím, že by nebylo od věci využít nějakou odbornou pomoc. Napište mi, kolik Vám je, jak dlouho berete pervitin a zda ho berete injekčně nebo ne, a odkud jste. Zkusíme vymyslet, co by Vám pomohlo. Přestat brát jde, není to sice jednoduché, ale není důvod, proč by se Vám to nemělo podařit. :)