perník
Kralicek
Dobry den mam dotaz uz dva roky beru pernik a tak pred pul rokem sem poprve zkusila jehly,ale jinak si davam cary-pichla sem si tak 15x.Muj problem se tyka toho ze uz to nejenom doma zacinam nezvladat!!!Skola (3.rocnik SS) vypada ze propadnu, coz se nelibi ani mym rodicum,nemam penize ktery mi davaji a ted si me zacali prehazovat jak horkej brambor (od matky k otci-jsou rozvedeni)pripada mi ze mati nevi co ma delat.Tak premyslim,jestli by nebylo rovnou lepsi jit do lecebny a vsechno to tu zabalit,mam jen fetacky kamarady,moje jedina zabava a pocit stesti jsou tanecni party (takze dalsi drogy-lsd,extaze...)Jinak hulim uz asi 4-5let... Jenze se ty uprimnosti a pratelstvi ktera je mezi temito lidmi nechci jen tak vzdat,mam je rada...Poradte mi dekuji...

Odpověděl: Jakub Minařík
No, nejsem si moc jistý, jak moc je upřímnost a přátelství pravé a jak moc se jedná jen o váš dojem. Znám komunity lidí co berou celkem velmi dobře a přátelství v nich funguje jen do té doby, než se něco stane. Při problémech zmizí jako pára nad hrncem. Je to jen iluze. A lepší to moc nebude. No, takže bych vám doporučoval zkusit tu léčebnu a s lidma co berou se rozejít. Je to rozhodně lepší zkusit teď než až bude průšvih a budete mít žloutenku a HIV, ... Nebyla byste první ani poslední. Takže?