už to docela zvládám...
bez smyslu života.....
dobrý den,sem vam tu ted dlouho nepsala,nějak nestíhám,snažím se totiž napravit vše ve škole i doma a docela se mi daří,doufam že to ted nezakřiknu.hulím jen o víkendu nebo když je nějaky vyznamny den.už konečně dokážu říct ne a sem i s kamošema kteří hulí a dokažu se ovladnout a nedat si...sem za to rada že sem si s vama o tom tu tak mohla popovídat a tím padem si to i ujasnit a udělat si v sobě pořádek......akorat mam takovy problem,vždycky když si zahulím tak pak druhy den smrkam krev.....je to normalní?????jo a taky se nemužu odhodlat jít na ty testy kvuli tomu AIDS,jak sem vak kdysi pisala...a prosím pošlete mi ještě ty adresy kde se to děla,ja je ztratila...sem z Rožnova pod Radhoštěm,však to už sem vam říkala... a taky mam ještě jeden problem,muj dnes už kamoš ktery byval s nama v partě a taky muj byvaly kluk (chdila sem s nim někdy ještě na zakladce) nějak hodně jede v peří,s nama přestal chodit ven a našel si jinou partu takovych fetaku.nikdo od nas s party o něm nechce ani slyšet,dluží nam totiž skoro každemu docela dost peněz a tak ho za to všichni nesnaší a říkají že pry at si děla už co chce,že skončí špatně a to vím i ja že skončí špatně,ale to nechci aby tak skončil,je sice hajzl s těma prachama,ale a tak je to muj kamoš a nechcu aby se zničil.....mužu mu nějak pomoct a neřikejte at od neho dam ruce pryč nebo že mě dolu stahne sebou to ne,ja se nenecham....PROSÍM PORTADTE MI....DÍKY PŘEDEM.........

Odpověděl: Bára Orlíková
Tak to jsem ráda, že se Vám to daří s tou trávou nějak zvládat a že se Vám taky daří napravovat napáchané škody doma i ve škole. Ohledně té krve - netuším, jakou by to mohlo mít souvislost s marihuanou. Přes internet se nějaké lékařské vyšetření a stanovení diagnózy provádí dosti obtížně, takže pokud jsou tyhle příznaky nějaké dramatické, tak bych se poradila s praktickou lékařkou. Nemusíte jí nutně říkat o tom občasném užívání marihuany. Myslím, že to s tím skutečně nemá spojitost. S těmi testy na AIDS - koukám, že se odhodláváte poměrně dlouho - asi by stálo za to s tím něco udělat :) Pokud máte nějaké obavy nebo byste potřebovala o testech na HIV vědět nějaké podrobnosti, tak můžete zavolat na bezplatnou AIDS linku 800 1 44444. Tam by Vám také možná poradili nějaký kontakt blíž Vašemu bydlišti, já jsem nalezla nejbližší kontakt tento (dělají tam i bezplatné testy): Zdravotní ústav pobočka Vsetín 4. května 287 755 01 Vsetín tel. :571 411 913 zuzlin@zuzlin.cz MUDr. Cetlová A ohledně toho kamaráda, co bere pervitin - nejde o to, zda mu Vy chcete pomoct. Jde o to, zda s tím chce něco dělat on. Pokud nechce, tak s tím stejně nehnete do té doby, dokud se sám nedostane k tomu, že s tím něco dělat chce. Vaši další kamarádi myslím udělali to nejlepší, co mohli - jejich reakce mu říká - s drogami a s chováním, které se na drogy váže, pro nás nejsi přijatelný. Myslím, že někdy právě tohle může být ten impuls k tomu, že si člověk uvědomí, že by měl se sebou něco dělat. Nebudu Vám říkat, ať od toho dáte ruce pryč. Ale pokud kamarád o pomoc nestojí, nic jiného Vám nakonec nezbyde. Je mi líto. A taky si myslím, že s Vaší zkušeností s pervitinem byste se měla ochomýtat raději kolem přátel, kteří s pervitinem nemají co do činění. Člověk si může stokrát říkat, že to zvládne a pak to tak být nemusí. No - je to Vaše rozhodnutí. Koneckonců - buďme upřímní - já si tady můžu říkat, co chci a Vy si taky budete dělat, co chcete :) Zatím se mějte hezky a držím palce s těmi testy.