zoleptil a prothazin
zufala
dobry den, nasla som u mojho 23 rocneho syna sacok plny tychto liekov, absolutne nemam ponatia na co to je a nakolko moj syn v poslednej dobe byva dost casto agresivny alebo po prichode domov v kuse spi, tak sa dost bojim spytat sa ho priamo bola by som rada, nez podniknem nejake kroky, keby ste mi mohli napisat v akej suvislosti s drogami sa tieto lieky pouzivaju a v akych davkach obavam sa, ze ich moj syn nielenze uziva ale mozno aj predava, su totiz nastrihane po dvoch kusoch co mi pripada ze su to nachystane davky neviete aka je to dilema ked clovek rozmysla nad tym ci ma doma choreho cloveka alebo co je este horsie potencialneho dealera dakujem za akukolvek radu

Odpověděl: Jakub Minařík
Zoleptil je neuroleptikum, používá se k léčbě psychotických poruch. Prothazin je sedativum a antihystaminikum. Tuhle kombinaci léků nejspíše bude užívat někdo s psychotickou poruchou. Nejedná se o léky, které by byly běžně zneužívány, spíše bych něco takového považoval za vyjimečné. Jejich efekt je totiž spíše nepříjemný, resp. ocení ho leda někdo s psychotickou poruchou. Předpokládám, že běžně člověk takové léky zneužívat opravdu nebude. Také bych se neobával moc jejich prodeje, neznám moc lidí, kteří by si je dobrovolně koupili a užívali.