HULENÍ
Wasa
Tak moc děkuji.no ja sme to měl jenom jeden tyden ale každej den ale je to tak necelej měsíc a ještě teď nedávno asi před týdnem ale jinak v tom ject už nechci sice je to dobrý ale jak sem se díval na internet co to dělá po delším užíváni tak se mi to přestalo líbit.NO přišli na to ve škole a chtějí to řešit s rodičema tak se bojim aby nepřišel otec s testama ja sem nevěděl ani jak vypadaj ty testy a co se snima dělá ale ptal sem se ve škole kamoše kterej to ví.no docela se bojim ale sned to dobře dopadne:)

Odpověděl: Bára Orlíková
Tak budu držet palce. Ovšem pokud jste měl trávu před týdnem, tak se obávám, že teď by testy byly ještě pozitivní. Negativizaci bych očekávala po 14 dnech od posledního užití. Tedy u testů ze vzorku moči, které se dají běžně sehnat a koupit v lékárně, a které by asi mohli mít k dispozici Vaši rodiče. Test funguje podobně jako u lakmusového papírku. Nicméně - pokud se na to přišlo a rodiče to budou řešit, měli by vědět, že test prokáže THC až do měsíce od posledního užití. Takže i když by teď byl pozitivní, tak proto, že jste kouřil v minulosti, nikoli proto, že jste aktuálně intoxikovaný. No a radši už nehulte. A pokud byste potřeboval, tak napište. :)