jaká je anonymita u substituční léčby
Sia
Ahojky chtěla jsem se vás optat zda když se chci přihlásit do substitučního programu na Subutex jestli ode mě bude doktor chtít jméno obvodního lékaře a jestli mu ho jsem povina dát a jestli mu bude psát nějakou zprávu no prostě do jaké míry to může být anonymní.Předpokládám že jméno bydliště a rodné číslo budu muset udat.Děkuji za odpověď Sia

Odpověděl: Jakub Minařík
Vzhledem k tomu, že podle nového zákona se hlásí pacienti substituční léčby do centrálního registru UZIS, tak s anonymitou se to má tak, že lékař, který subutex předepisuje je v centru registrován a může tam hlásit a také informace z centra získávat. Ohledně možností substituční léčby bych doporučoval obrátit se na místní KC, budou mít nejlépe zmapované možnosti a mohou vám s přijetím do substituce pomoci. Já vím spolehlivě, že funguje centrum v Ústí nad Labem. Měsíc čekací doba není dlouhá. Adresu na KC ve vaší lokalitě najdete zde v sekcei kontakty: dis.sananim.cz