hulení
Wasa
Prosim vás chci se zeptat jak dlouho je v těle hulení a jestli existuje něco nějaká látka která pomáhá to rychleji ovádět z těla ven prosim o zaslání na email

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. THC (předpokládám, že hulením myslíte konopné drogy, jejichž účinnou látkou je THC) se dá detekovat z krve a ze slin až do 48 hodin, ze vzorku moči se dá zjistit až několik týdnů po posledním užití. Záleží na intenzitě předchozího užívání. Pokud jde o jednorázové užití, doba detekce je řádově ve dnech, pokud jde o dlouhodobé, intenzivní užívání, např. denně po dobu několika měsíců, tak bude doba detekce spíš v těch týdnech. Urychlit negativizaci testů moc nejde. Jediné, co Vám mohu doporučit, je pít hodně tekutin (míněno nealko), i když efekt toho nebude velký. Na e-mail odpovědi nezasíláme, odpovídáme pouze přes webovou poradnu. Proč se na to vlastně ptáte? Hrozí Vám nějaký průšvih?