934101
elvira
Asi 3 dni po tom co jsem vám naposled napsala mne hospitalizovali na psychiatrii na tři týdni. Ani nevím za co já jsem nic špatne nedelala. Jenom tatínek si vypil a pak jsme si povídali o mámě která s náma nežije a já jsem se rozbrečela pak jsem mu neco říkala a neco sa stalo a tak zavolal sanitku Dali mi nejakou injekci po který jsem mela pocit že sem se počůrala a převezli mne do nemocnice a z nemocnice do cvokárny A VŮBEC NEVíM ZA CO!.....Teď už jsem doma a pořád beru takový léky jmenujou se RISPEN a ani mi neřekli co se mnou je a ty léky mne strašne utlmujou já nemůžu normálne přemýšlet a jsem ospalá a pomalu nevnímám co kdo povídá....já je nechci brát mne je už dobře ale psychiatr mi nevěří a já nevím jak ho mám přesvědčit že jsem v pohodě. řekl prej že je budu muset brát hodně dlouho ale já už nechci!!!!!!! A brát je musím protože mi je dáva táta a dohlíží na to....Já nevím co mu mám říct abych ho přesvědčila že je už nepotřebuju!! Co mám s tím dělat když mi je už dobře a NIKDO MI NEVĚŘí??? Jak mu to mám vysvétlit???

Odpověděl: Jakub Minařík
No, myslím, že jste zešílela doopravdy. Podle toho co jste psala a jak reagovali kolem vás, se zdá, že jste začala mít psychotické obtíže a váš stav si vynutil hospitalizaci. nemusela jste si v takové situaci nutně uvědomovat, jak podivně se chováte, ale jistě tomu tak bylo, protože jinak by vás do psychiatrické léčebny neodvezli. S tím Rispenem je to pravda. Pokud jej vysadíte, stav se pravděpodobně poměrně rychle vrátí. Doporučoval bych tedy užívat jej podle návodu psychiatra. Jinak se může stát, že se znova ocitnete v psychiatrické léčebně. Je mi to líto, ale lepší zprávy nemám.