seroquel
pikolady
zdrvím ve spolek, můžu se zeptat na prášky seroquel?moje kamarádka je dostala předepsaný od lékaře z detoxu a včera si je vyzvedla. prej se nesměj používat ve velkym množství. pomáhaj docela hodně na spánek a jsou fakt silný.neni po nich ani chut pít a hulit.. jen mě zajmá jak a na co přesně fungujou... díky moc PS. můžu je brát i když nejsou na předpis?ona mi nějaký dala. nebudou mi škodit nebo tak něco? dík za rychlou odpověd´

Odpověděl: Bára Orlíková
Seroquel patří mezi antipsychotika, neuroleptika. Vaše kamarádka je dostala předepsané, protože trpí psychotickými stavy. Takže se může jednat buď o toxickou psychozu (obvykle se toxická psychoza rozvine při užívání stimulačních drog - pervitinu nebo halucinogenů) nebo o rozvíjející se psychotické onemocnění jiné etiologie (například schizofrenie). Ve velkém množství se nemají brát žádné léky, zvláště ne ty, kde lékař přesně určil dávkování. Při užití vysoké dávky těchto léků se zpravidla prohloubí tlumivý účinek, tedy dojde k velké únavě a spavosti. To, že po nich kamarádka nemá chuť pít ani kouřit trávu je tím, že díky těmto lékům došlo zřejmě ke zlepšení psychických potíží, které kamarádka dříve řešila drogami. Taky se tyto léky s alkoholem ani jinými psychotropními látkami nemají kombinovat. V žádném případě neberte léky, které Vám kamarádka dala. Jsou na předpis a jsou určené pouze tomu, komu je lékař předepsal. V lepším případě se Vám po nich bude chtít spát a budete se cítit tupě, v horším případě Vám po nich bude zle. Takže je kamarádce vraťte, předpokládám, že by jí chyběly. A rozhodně se nepokoušejte přesvědčit ji, aby s Vámi pila, hulila nebo brala něco jiného. Mohlo by jí to dost ublížit. Vám pochopitelně taky. http://www.lekarna.cz/p/leky-na-predpis/seroquel-100-tbl-obd-30x100mg/