hiv.....
****
dobry den chtela bych se zeptat jak to asi tak probiha na testech hiv...tady pisou ze jsou zdarma http://www.aids-pomoc.cz/prvni.htm Česká společnost AIDS pomoc ...sem nervozni tam chodit... tak chci radsi vedet co sem tam asi tak bude dit :( prosim nak to popsat-....dekuju moc...chystam se tam asi v pondeli :(

Odpověděl: Bára Orlíková
Ano, tyto testy jsou zdarma. Myslím, že pokud máte nějaký důvod pro to, abyste šla na testy (tedy vystavila jste se nějakému rizikovému kontaktu), tak že tento kontakt je velmi dobré řešení. K testům je potřeba, aby Vám odebrali buď vzorek krve nebo slin. V případě České společnosti AIDS pomoc se dělají testy z krve. Sdělí Vám, kdy budou výsledky a Vy tam pak v tom termínu zajdete, budete tam muset osobně. Myslím, že zrovna tady na Vás budou milí a nikdo se na Vás nebude divně koukat. Takže se nebojte a vyražte tam. http://www.aids-pomoc.cz/sluzba.htm - tady mate podrobnější informace než jen info o testování na úvodní stránce.