Petr19
Chtěl bych Vás poprosit o radu. Zhruba jeden rok užívám pervitin, ale neužívám ho pravidelně, ani jehlou. V poslední době se projevily problémy, se kterými si nevím rady. Začalo mě silně píchat v obou bocích a především v nohou. Při ohnutí, cítím tlak na pravé straně břicha. Píchání je doprovázeno suchem v ústech. I když vypiju několik litrů tekutiny např. minerální vody, stav se nelepší. Myslím si, že by to mohl způsobovat nedostatek vitamínů. Poraďte prosím jestli je to možné a jestliže ano, jaké vitamíny mám doplňovat. Také nevím, zda mohu vitamíny užívat zároveň s pervitinem. Když si vezmu pervitin po delší době, tak ani při velkém množství se potíže neoběvují. Potíže nastávají zhruba 2 až 3 den užívání. Předem děkuji za odpověď

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, je jasné, že ani s větším množstvím pervitinu se žádné potíže neobjevují. Pervitin spolehlivě stimuluje fungování organismu a zmírňuje veškeré problémy, dodává energii. Potíže několik dní po pervitinu ale ukazují, že to s ním zřejmě bude mít souvislost. Může jít o celkové vyčerpání organismu, bolení na pravé straně by také mohlo ukazovat na játra, která pervitinem poměrně trpí. Zkusila bych v první řadě přestat na pár měsíců (ideálně samozřejmě na trvalo) s pervitinem a pokud by potíže přetrvávaly, bylo by třeba nechat se prohlédnout lékařem. Vaše tělo Vám zjevně dává najevo, že se mu moc nelíbí, co mu servírujete, i když to není moc často.