tata a automaty
petula
Dobrý denk, máme vážné podezření že muj tatka hraje automaty. Mama u nej nasla uz 6 uverovych karet, ale vubec nevime co snim. Nechce vubec rict na co to ma, a vubec zapira ze to jsou pujcky, ale prijde mi to celkem podezrele, kdyz to zapira. Napr. karta od home creditu asi nebude jen tak pro nic za nic. Jak z nej mame dostat pravdu a co mam vubec delat, kdyz se nam podezreni potvrdi? Neda se snim vubec na tohle tema komunikovat. To ho mam sledovat aby se dozvedela pravdu?

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, usvědčit otce, že hraje automaty, bude asi dost těžké. Pokud to sám nepřizná, je nejlepší systematicky se ho vyptávat a dávat pozor na nesrovnalosti v jeho tvrzeních. Zároveň ale - aby neměl oprávněný pocit, že ho chcete jen "nachytat na švestkách" - byste ho měly ujistit, že o něj máte obavu, že nechápete co se s ním děje a chcete mu pomoci. Pokud opravdu máte podezření, že utrácí hodně peněz, bylo by také dobré ujasnit si s ním finanční záležitosti, např. kolik bude dávat pravdielně na domácnost a jestli bude čerpat ze společného účtu, tak aby to neohrozilo fungování celé rodiny. Pokud by přeci jen problém přiznal, bylo by dobré kontaktovat alespoň ambulantně nějakého odborníka a domluvit se na jasných pravidlech vzájemného dalšího soužití. Pokud byste potřebovali kontakt ve Vašem okolí, dejte prosím vědět, kde by to mělo být.