dotaz
mama
prosím čo je s dotazom 835206 ? neviem ako to tu funguje - koľko dní trvá odpoveď, ale asi nie ste aj pre Slovákov, ... len ja nepoznám žiadnu slovenskú poradňu a som skutočne bezradná z danej situácie. Čo robiť? Ak máte veľa práce tak samozrejme chápem, že zrejme máte viac dotazov než ten môj - tým chcem napísať že aby to nevyzeralo že si nevážim vašu prácu.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Lhůta pro odpověď bývá obvykle cca 2 dny, pokud je dotaz složitější nebo pokud se nám jich nakupí více najednou, což bohužel bývá v poslední době zvykem, může se protáhnout až na jeden týden. Rozhodně to není nic osobního proti Vám ani proti Slovákům :) Na dotazy ze Slovenska jsme zvyklí a běžně je zodpovídáme, protože víme, že na Slovensku je síť služeb pro drogově závislé a jejich rodiny oproti ČR poměrně špatná a že se lidé ze Slovenska často nemají kam obrátit. Takže vydržte, do konce týdne budete odpověď mít.