lecebna
vykous
Dobry den preji, shanim akutne informaci o zpusobu nejake ustavni lecby pro me blizkeho cloveka. Jedna se o tezkou zavislost na alkoholu a po kontaktovani Bohnické lecebny a nemocnice Na Frantisku to vypada na mesic douhou cekaci dobu. Je tedy nejaka moznost to resit co nejdrive. Osoba je stara kolem triceti let a o pomoc sama pozadala - uz tece do bot :(. Diky V

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Zkuste se podívat do adresáře na www.drogy-info.cz (sekce Mapa pomoci) nebo na www.drogovyserver.cz (sekce Kontakty) a tam najdete seznam všech léčeben, kde se zabývají léčbou závislosti na alkoholu v ČR. Přestože je dotyčný předpokládám z Prahy, není problém, aby byl přijat i do mimopražské léčebny. Pokud stojíte o Prahu, můžete zkusit ještě Apolinář, mimo Prahu se mi jeví jako dobrá volba Nechanice, Červený Dvůr a Plzeň. Detoxifikační jednotka a psychiatrická léčba při VFN Apolinář Apolinářská 4, Praha 2, 120 00 telefon: 224968222 MUDr. Nyarhidy Psychiatrická léčebna Červený Dvůr Červený Dvůr 1, Český Krumlov, 382 08 telefon: 380739131 Prim. MUDr. Jiří Dvořáček Léčebna návykových nemocí Fakultní nemocnice Hradec Králové Nechanice 503 15 telefon: 495800951 MUDr. Jiří Čížek http://www.lfhk.cuni.cz/psych Psychiatrická klinika FN PLzeň odd. léčby závislostí Alej Svobody 80, Plzeň, 323 10 telefon: 377103193 MUDr. Stehlík Václav Čekací doby jsou bohužel takové jaké jsou. Na druhou stranu, pokud se jedná u dotyčného o jednorázový záchvat motivace k léčbě, který sice vypadá velmi naléhavě, ale zanedlouho přejde (netvrdím, že to tak musí být, ale je to naše častá zkušenost), nelze z toho vinit čekací doby v léčebnách. Pokud by bylo potřeba, můžete se také obrátit na AT ambulanci, kde by dotyčnému pomohli překonat čekací dobu k nástupu do léčby alespoň ambulantní podporou. Ambulance pro alkoholové závislosti při VFN Apolinář Apolinářská 4, Praha 2 , 128 00 telefon: 224968214, 224968236 Přeji hodně štěstí.