Pro Báru Orlíkovou
Máca
Dobrý den, ještě jednou vám moc děkuji za ty kontakty.Šla jsem do toho K-centra a zjistila jsem že tam pracuje paní která k nám chodila na ZŠ a dělala s námi různá sezení.Moc mi pomohla a schazíme se každý týden.Doporučila mi abych se s ním teď nevídala a odmítala ho.Říkala že nemá proč přestat že má vše co potřebuje a ví že má kolem sebe lidi kteří se o něj postarají.Je to pro mě docela problém vídali jsme se každý víkend a mě teď hrozně chybí.Teď jsem se dozvěděla že mu ukradli auto když byl doma s kamošema, auto měl před barákem.Dozvěděl se to až díky kamarádovi který mu volal a ptal se ho co se mu stalo že prý boural no tak se podíval z balkonu a zjistil že tam auto neni.jeli se podívat kde se to stalo a auto je prý úplně zrušené,vyšetřuje to policie a musel dát otisky myslejí si že si to udělal sám protože v zapalování byl klíč(prý si ho nechával v kaslíku)tak mám pocit že to musí být někdo kdo ho dobrě zná.Tak mám strach jestli se mu někdo z těch lidí kolem něj nechce za něco pomstít,bála sem se toho celou tu dobu po tom co jsme se rozešli,protože před jeho barákem stojí daleko hezčí a lepší auta než to jeho přemýšlela jsem co bych asi dělala já kdybych šla je ukrást auto a rozhodně bych nekradla to jeho a také bych ho hned nenabourala ke všemu ještě jen 20 km odtamtud.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Jsem ráda, že jste s kolegyní z K-centra v kontaktu a že Vám to pomáhá. Doporučení, abyste se s přítelem nestýkala se mi v tuto chvíli jeví jako jediné rozumné. I když je to pro Vás nyní těžké, tak je to jistě nejlepší varianta. Ohledně toho ukradneého auta - může to být jakkoli. Mohlo to být tak, že bouračku pod vlivem drog způsobil sám, mohlo to být tak, že si auto "vypůjčil" někdo z jeho kamarádů (to, že se našlo vybourané nedaleko vypadá, že by to mohl udělat někdo pod vlivem drog) nebo mu ho skutečně někdo ukradl. Auta se kradou všlijaká a ta luxusnější mají obvykle lepší zabezpečení, takže je logické, že zloděj se zaměří i na auta méně luxusní, protože jsou pro něj snadnějším úlovkem. Nezdá se mi pravděpodobné, že by v dnešní době někdo v ČR nechával klíče od auta ve voze. A myslím, že Vám přítel pravděpodobně neřekl celou pravdu. Ovšem doporučovala bych Vám se tím mnoho nezabývat. Nepřipadá mi, že by mu něco významnějšího hrozilo a pokud ano, tak s tím nakonec stejně nic neuděláte a bude si to muset vyřešit on. Takže - vytrvejte, docházejte do KC a kdyžtak napište, jak to s Vámi vypadá. Zatím přeji hdoně štěstí.