Tlumení abstinenčních příznaků
tinulik
Prosím, jsem závislá na alkoholu. Ne psychicky, ale fyzicky. Ráno je mi zle, když si nějaký alkohol nedám. Neexistuje nějaký lék (ne na lékařský předpis), který tlumí abstinenční příznaky? Diky za odpověď.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, pokud chcete začít abstinovat, tedy úplně přestat pít, tak na to léky jsou, ale bohužel jen na lékařský předpis. Stejně se jim ale nejspíš nevyhnete. Odvykací stav po alkoholu je mnohem těžší než po heroinu a můžete úplně klidně umřít. Takže s celkem slušnou pravděpodobností skončíte v nemocnici s deliriem (to je stav zmatenosti, který je vyvolaný poškozením mozku). Pokud pít nechcete přestat, tak na tlumění obtíží po usu alkoholu nic moc není. Pomoci mohou vitaminy skupiny B, Magnesium. Takže - pokud chcete přestat, tak vám mohu nabídnout zprostředkovat nějaký kontakt na kolegu, který vám s tím pomůže. No, asi ještě napíšete, že?