prestalsembratpervityn
gejzaq
pret dvema lety sem prestal brat pervityn bral sem ho pet let a snupal sem ho.a oty doby cosem prestal mam zdravotni problemi.mam zavrate buseni srde sucho v puse brneni rukou jazyka.us sem prosel mraky visetreni a nikde mi nic nezjistli.proto se obracim na vas.moc vam predem dekuji.,

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Bohužel nejsme schopni diagnostikovat přes internet, takže Vám nemohu říct, z čeho Vaše potíže pochází a zda souvisí s předchozím užíváním drog. Pokud jste absolvoval vyšetření u lékařů (především předpokládám na neurologii vzhledem k příznakům), v současnosti neužíváte žádné jiné drogy, které by mohly způsobit takové potíže (dokážu si představit, že při akutní intoxikaci konopnými drogami by se to mohlo stát a s předchozím užíváním pervitinu to nebude mít žádnou souvislost), tak bych Vám doporučila obrátit se na psychiatrickou nebo psychoaterapeutickou pomoc. Vaše potíže by mohly být psychosomatického charakteru (což nijak nesnižuje jejich závažnost) a pak by bylo zřejmé, proč se při standardním somatickém vyšetření žádná příčina potíží nezjistila. Psychosomatické potíže se obvykle zmírní v rámci psychoterapie, případně je možné využít psychofarmaka, pokud je to potřeba. Když mi napíšete, odkud jste, mohla bych Vám doporučit vhodné kontakty, kam se obrátit.