alkoholismus a týrání
jiná
Mám syna alkoholika ,myslí si ,že bere i prášky . Trvá to již několik let. Já už nejsem ničeho schopná . Mám pořád strach z toho co bude. Syn mě soustavně týrá psychicky. Jsem po operaci prsu. Nic ho nedovede zastavit.Na léčení nechce jít . Mám nějakou šanci na obranu .

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Chápu, že jste v obtížné situaci, ale píšete toho velmi málo na to, abych Vám mohla něco konkrétního poradit. Především bych potřebovala vědět, co byste si přála se situací dělat - zda syna vykázat z bytu, přimět ho k léčbě nebo ho přimět k tomu, aby změnil chování. Možnosti samozřejmě jsou, i když ne vždy se dá prosadit to, co by si člověk představoval, ale nikdy situace není úplně beznadějná. Když mi napíšete podrobnosti, mohly bychom něco vymyslet. Napište mi prosím, zda syn u Vás bydlí, jak je na tom, co se týče práce a financí, zda ho živíte či ne, co konkrétně se tedy děje ve vztahu Vás a syna. Také napište, odkud jste, mohla bych Vám doporučit kolegy, se kterými byste situaci mohla zkonzultovat osobně. Zatím držím palce.