syn
jk
Dobrý den, už delší dobu mám podezření(myslím,že oprávněné), že můj syn užívá drogy. Prosím o radu, kam bych ho mohla poslat léčit se, případně na nějakou konzultaci-jsme ze Zlína. Předem děkuji za odpověď.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, mluvit o léčbě je možná trochu předčasné, pokud nemáte zatím ověřeno, že užívá opravdu drogy. Nejdřív je dobré probrat své podezření přímo s ním, což jste možná už udělala. Další krok by mohl být navštívit odborníka na závislosti a popsat mu podrobně situaci. Případně pak syna přivést také. Než vůbec dojde k léčbě je třeba, aby si syn uvědomil, že opravdu problém s drogami má. Ve Zlíně můžete kontaktovat např. centrum Daimonion o.s., Gahurova 1563/5, Zlín, 760 01, telefon: 577243108, nebo centrum Primání prevence, Krajský úřad Zlínského kraje (Samostatné pracoviště příspěvkové organizace Poradny pro rodinu ...), U náhonu 5208, Zlín, 760 01, telefon: 577210356