alkohol
matka
Nevím jak dál ,mám 30 let starého syna ,alkoholika. Není žádné moci ,která by mi pomohla. Týrá mě neustále psychicky. Léčit se nechce . Už se celá rodina rozpadla. Mám staré nemocné rodiče . Sama nemám 1 prs. Poradíte mi jak postupovat ,co dělat . Jsem opravdu zoufalá . Marie

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Chápu, že jste v obttížné situaci, ale píšete toho velmi málo na to, abych Vám mohla něco konkrétního poradit. Především bych potřebovala vědět, co byste si přála se situací dělat - zda syna vykázat z bytu, přimět ho k léčbě nebo ho přimět k tomu, aby změnil chování. Možnosti samozřejmě jsou, i když ne vždy se dá prosadit to, co by si člověk představoval, ale nikdy situace není úplně beznadějná. Když mi napíšete podrobnosti, mohly bychom něco vymyslet. Napište mi prosím, zda syn u Vás bydlí, jak je na tom, co se týče práce a financí, zda ho živíte či ne, co konkrétně se tedy děje ve vztahu Vás a syna. Také napište, odkud jste, mohla bych Vám doporučit kolegy, se kterými byste situaci mohla zkonzultovat osobně. Zatím držím palce.