Školní projekt
Pavlína
Dobrý den chtěla bych se vás zeptat na pár otázek- 1.Co je to pojem droga? 2.Jaká droga je nejhorší(z nelegálních)? 3.Kolik mladých lidí okusí nějakou drogu)nelegální drogu)? 4.Jaká je nejčastější droga vůbec(nelegální)? 5.Jak je možné pomoci závislému člověku na nelegálních drocách?

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Myslím, že na většinu otázek byste si zvládla najít odpověď, pokud byste jen trochu zapátrala po našich stránkách, případně v literatuře (především co se týče otázky číslo 1 a 5, k 5 například kolonka Pomoc a léčba). Bohužel není v našich silách psát tazatelům jejich seminární práce. Navíc rozsah Vašich dotazů je tak velký, že k jejich zodpovězení by se dala napsat kniha. Co se týče otázky č. 2 - to se nedá konkrétně říct. Jsou drogy, které jsou velmi rizikové, ale nejsou příliš obvyklé (např. PCP nebo některé další syntetické drogy), pak jsou drogy, které jsou rizikové a velmi obvyklé, takže dosah škod, které způsobí je celkově mnohem větší (např. heroin). U otázky č. 3 a 4 - musíte specifikovat, zda se to má týkat Prahy, ČR nebo celého světa. Pokaždé se to bude lišit. Mohu Vám doporučit ještě odkaz www.drogy-info.cz. A jestli mohu mít dobré doporučení - když dostanete nějaký úkol ve škole, nejprve si zkuste zjistit aspoň základní informace o tématu a pak se dotazujte až na konkrétní podrobnosti, které Vám nejsou jasné. Je to tak pro obě strany lepší.