sestra
Kelim
bohužel sestra si,jako všichni narkomani,osvojila přetvářku a mistrovství v balamucní lidí okolo.a tak neprávem dosáhla majetku, který jí nenáleží. Jistě je trestné, když drogu přebírá od překupníka,nebo něco podobného. celé roky jsme mlčel a už nemohu. to jistě každý pochopí.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, to jestli dosáhla neprávem majetku, který ji nenáleží, to neumím hodnotit. Také si netroufám soudit, ale vy jste jistě abstinent, takže na to máte trochu právo. Ohledně té trestnosti, ta platí jen kdyby drogy prodávala. Pokud je kupuje tak to obávám se, trestné není. No, neuražte se kvůli té poznámce o abstinenci, ani tím co napíšu, ale nějak mám dojem, že vám nejde moc o sestru, ale o ten majetek. Možná se pletu a mohou to být celkem poctivé důvody k intervenci, ale přijde mi zbavovat někoho svéprávnosti kvůli majetku, který získal z mého subjektivního pocitu neprávem, trochu kách. Nechci to srovnávat, ale komunisti taky zavírali lidï do blázince, aby jim nerušili kruhy.