identifikace
Jarka
Dobrý večer paní Báro, napsaly jsme si několik zpráv. ohledně marihuany a mé dcery. Ráda bych vyhledala radu psychologa. Prosím o kontakt, jsem z Brna. Děkuji Vám, zdravím a obdivuji Vaše odpovědi. Jarka

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás a omlouvám se za pozdní odpověď. Posílám Vám níže uvedené kontakty (více informací najdete na www.podaneruce.cz pod kolonkou Psychiatrické ambulance). V rámci těchto ambulancí probíhá i pomoc rodinným příslušníkům lidí, kteří mají problémy s drogami. Navíc v rámci prvního z těchto kontaktů by měla fungovat jak individuální, tak skupinová terapie pro rodinné příslušníky. Držím palce. P. S. Děkuji za pochvalu. A k Vaší skryté poznámce - člověk na to s odstupem věku kouká jinak. S problémy se dnešní mladí lidé potýkají také a také to nemají leckdy jednoduché, mají sice více příležitostí pozitivních, ale také mají (možná bohužel) víc možností, jak své problémy chybně řešit. Kdyby byly drogy na scéně před třiceti lety, vypadalo by to stejně. :) Psychiatrická ambulance Hapalova 22, 621 00 Brno Tel./Fax: +420 541 227 704 E-mail: psychiatricka.ambulance @podaneruce.cz MUDr. Ronald Marek GSM: +420 777 916 263 Psychiatrická ambulance Vídeňská 3 639 00 Brno Tel.: +420 543 210 848 MUDr. Jana Novotná