Kontak
mar
Potřebovala bych poradit kontakt na nějakého odborníka nebo zařízení. Nebo se vlastně zeptat, jak se dá řešit následující problém: Je to hodně zkrácené: O dva roky starší přítel si píchá pervitin, což jsem zjistila, asi po půl roce našeho vztahu. Stává se to "pouze" jednou za 3 měsíce, ovšem ve větší míře (2 dny je mimo) Už to trvá tak 3 roky. Denně to mít nemusí, ale dýl jak 3 měsíce to nevydrží, i když vyhrožuju rozchodem. Jak se dá řešit tato situace??? Jsme z okresu Třebíč, i Brno by přicházelo v úvahu. Děkuji. Marcela (23)

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, asi první co bych doporučila, jestli chcete situaci vyřešit, je nevyhrožovat - jak to sama nazýváte - rozchodem, pokud nejste schopná a ochotná to splnit. Tím se to totiž míjí účinkem a přítel vidí, že i když on nic nemění, Vy se stejně nerozejdete. Nic mu tedy nehrozí. Pokud se rozejít opravdu nechcete, bude lepší, když budete změnu podmiňovat něčím, co jste schopná udělat, nějakým menším "trestem". Dál je důležité, jestli chce přítel sám něco měnit. Pokud to chcete pouze Vy, bude to asi velký boj. V případě, že je k tomu přítel ochotný, bylo by asi opravdu nejlepší zajít někam pro radu, ať už on sám, nebo nejlépe společně. V Brně můžete navštívit např. Kontaktní centrum Podané ruce o.s., Vídeňská 3, Brno, 639 00 telefon: 543249343. V třebíči také existuje Kontaktní centrum, Oblastní charita Třebíč Církevní, Hybešova 10, Třebíč, 674 01,telefon: 568 840 688, 608 808 025