doba
plamen
velmi důležita otazka jak dlouho je pervitin v tele? jak v moči tak i v krvi?To bych potřeboval vědět přesně!Někdo říka 3měsíce někdo tyden tak kde je ta spravna odpověď a jak zní?Dase to nějak urychlit aby to z těla šlo rychleji ven?Kamoš me řikal že pry je nato učínej imubrufen ale tomu se mi nejak nechce věřit mam pocit že jeto pěkna blbost!!

Odpověděl: Bára Orlíková
Pervitin se dá detekovat z krve pouze 1 - 2 dny, ze vzorku moči cca týden po posledním užití (při dlouhodobém a pravidelném užívání může být tato doba delší, ale obyčejně nepřesáhne 14 dní). Závisí to na mnoha faktorech - především na té intenzitě předchozího užívání. Urychlit se to moc nedá - nevím o tom, že by na to pomáhal ibuprofen. Spíš bych Vám doporučila nějaké bylinné přípravky na pročištění organismu - moc se na to spoléhat nedá, ale každopádně tím nic nezkazíte (můžete koupit buď v prodejnách se zdravou výživou nebo v lékárně - kopřivový čaj, případně bylinnou směs na detoxikaci organismu). Nevím, kdy jste měl pervitin naposledy, takže Vám nemůžu sdělit, kdy se zhruba testy negativizují. Nicméně - v lékárně se dají také koupit jednorázové orientační testy na přítomnost drog (dělají se ze vzorku moči, test vyjde cca na 100 kč), takže pokud byste chtěl mít jistotu, můžete test zakoupit a zkontrolovat to. Jinak - v kontextu vaší skryté poznámky - pokud děláte závodně sport, tak nemám pocit, že by se s tím užívání pervitinu zrovna slučovalo. Rozhodně to v dlouhodobém výhledu Vaši výkonnost nezvýší. Navíc - pervitin má mnoho závažných rizik, nejen to, že Vám ho najdou v dopingových testech.